dilansnmz bende ilk evde test yaptım çift çizgi çıktı hemen doktora gittim ultrasonda baktı gebelik yok dedi ama beta hcg değerine göre var dedi düşükmüş değerim 276 idi 4 haftalıkmış bir hafta sonra gittim keseyi de gördük çok şükür 5. Haftanın sonunda 😊 7. Haftanın başında da kalbini dinledik 😍 korkma bazılarında geç döllenme oluyor kese geç görünebilir hiç üzülme 🌼