humaninannesi61 Zhdsngz Ya tam hatırlamıyorum ama biz tanıdığımız var diye indirim aldık. 2bin küsür sanırım normal. Zorunlu sezaryen 3bin.
Gizemyd humaninannesi61 Merhabalar bende o hastaneye gidiyorum hangi doktora gidiyorsunuz memnunmusunuz ?
Betussss Esenler Medipol Burcu Aydın Boyama tek tavsiyem🤗İnstagramdanda takip edebilirsiniz.Ama randevu almak ne mümkün🙈Ben daha yeni gebeyim Ama medipolde eski çalışan olarak size onu öneririm
Ayselcnt Edos bende 1 kere gittim didem hanıma gerçekten iyi bir bayan.. Son muayenemde mecburiyetten Ayşe hanıma gittim ama oda çok iyi bir doktor.. İkisinide sevdim..
Elif1ekim KbraGndz esencana nöbetçi doktora gittim hastaneden çok düğün yeri gibi kalabalık karışık ve pisti ama reyap a gidiyorum oraya da bayılmıyorum ama yapacak birşey yok en yakın hastaneler burası
KbraGndz Elif1ekim evet çok yoğun. Aslında yoğun olması memnuniyetin de bi göstergesi. orda muayene ne kadar bilginiz var mı
Elif1ekim KbraGndz yani o da doğru orası benim bebegin cinsiyetini yanlış söyledi ama haberin olsun 17 hafta idi hem de 🙂 ama benim gittiğim nöbetçi old için 58 Tl idi.
KbraGndz Elif1ekim ilk bebeğimin kürtajını orda olmuştum sonra şimdikinde eslifeye gidiyodum ordan memnundum kapanınca da esencana döndüm. yine oraya güveniyorum herhangi bir sorun yaşamadım. İnşallah doğum güzel geçer🙏
Ugurlugizem Nrn bende evime yakın oldugu ıcın iki defa acıl durumlarda gittim ama memnun kalmadım Yenıbosna Nisa hastanesine gidiyorum
Nrn Kime gidiy Esrabayrakdar merhaba kime gidiyorsunuz ben yakınlık sebebı ile kolana gitmeye başladım ☺
Nrn Ugurlugizem bende nisa hastahnesine gidiyordum sırf uzaklık ve yogunluk nedeni ile bu kontrolde arzu hanıma gittim bakalım deneyeceğim ☺
Esrabayrakdar Nrn ben en başından beri gidiyorum rabia hanıma bakalım inşallah memnun kalırsınız sizde 🙏🏻