Busratrk benim gittiğim doktor Cevat bey sadece sezeryan ameliyatlara bakıyor ve ondan başka doktorada güvenemem muayene konusunda araştırma konusunda güzel bir hastane ama orda kolay kolay doğum yapılmaz maalesef kız kardeşim orda yapmak istedi 2 gün suni sancı sonunda acilen özelde sezeryan oldu bende Hümada doğum yapicam inşallah