Eleonora Kizlar hellooo🥰 bende kuruluk çok. çocuk planliyoruz ve doktorum kayganlastirici jeli yasakladi hepsini. Bana bebek yagi kullanmami söyledi. Bilmiyorum ama bebek yagi bir zarar vermez dimi?🙄
Deletedmom4548454 Eleonora kuzum onun yerine soguk sıkım hindistancevizi yagı kullan o ph ı bozmuyor ve dogal oldugu için cok daha iyi ben onu kullanıyorm tavsiye ederm 😇
mirage333 Eleonora su bazlı jelde engel degil diye biliyorum. Çunku bendede kuruluk sorunu vardı tüp bebek doktorum su bazlı jel kullanabilirsin demisti.
Eleonora LawyerEce burdaki ve peridedeki kizlarin bazilarindan görmüstüm bir kaç ay önce o yüzden sordum😐
Eleonora Deletedmom4548454 ay çok iyi fikir aslinda😍hiç düsünmemistim. Tesekkür ederim 💋☺️ Saçlarim için almistim sise kabda o olur mu?
Deletedmom4548454 Eleonora olur kuzucum bende şişe kapta olanı kullanıyorm ve hiçbir zararı yokms ph ı da bozmuyor vajinanın en iyi önerilen o. İşine yararsa ne mutlu bana😍ben kullanıyorm 2 aydır bir sıkıntım olmadı ❤️
Deletedmom623737 Eleonora Evet hiç bir şey kullanmadım benim de kuruluğum vardı canım yandı yapacak bir şey yok 🤯 34 haftayım şuan 🥰
Eleonora Deletedmom623737 saglikla kucagina alirsin inshAllah canim🥰🤲🏻 Ben yapamam oyle sana helal ama😁
Eleonora Deletedmom4548454 inan hiç aklima gelmemisti gerçekten çok iyi fikir oldu benim için canim en iyiside dogal bir sey olmasi çok tesekkür ederim 🥰♥️
Happyelf Bende 20 haftalık hamileyim bu hafta kuruluk yaşıyorum.Hamilelukte normal mi yaşayan var mı acaba?
Bukiiiiiiii Eleonora Canim bana doktorum su bazli jel vermisti ve kullandık su bazli jel gebe olmaya engel degil aksine daha iyi ben o sekild egebe kaldim su bajli jel kullanarak ❤
Eleonora Bukiiiiiiii bilmiyorum canim doktorum hic birin tavsiye etmiyorum dedi🙄 aslinda bir kac kizdan duymustum o jeli ama doktor olmaz dedi🤷🏻♀️