Ben hamileliği mi öğrendiğim zaman doktora gittiğimde direk ne olur olmaz diye progestan a başlamıştı 5 ci haftada kahverengi akıntı geldi 3 gün felan doktora gittim direk düşük olabilir yat dinlen dedi geçmişti smdi 6+4 yim biraz önce tuvalete gittim yine başlamış doktor kontrolüm de haftaya bisi olmaz dimi