Evet kısçeler yaşadığım korku, üzüntü akşam kasık ağrısı ile birlikte bir lekelenme yaşadım acile gittiğimde, kamera ile bakmak istendi kabul etmedim hem riskli olduğunu düşünüyorum hemde korktuğum için, sabah doktora gittim çok şükür bir sorun olmadığını söyledi düşük önleyici iğne vurdu bu durumu yaşayan var mı aranızda 😔