sdymtl Hayır iğne yaptı ama dikişleri atarken hiç hissetmiyorsunuz zaten.Sonrasında da öyle sızı felan olmadı Bugün 23 gün oldu dışta 2 dikiş vardı onlar bir hafta içinde iyileşti .içte 5 6 tane vardı onlarda yavaş yavaş düşüyor .Ağrı olmadı bende sadece iç dikişler iyileşirken kaşıntı oldu .