Merhaba arkadaşlar 9 günlük taze anneyim . 9 gün önce forumda Doğum postları okuyordum .Sürekli öyle insanları örnek alıyordum ve bende belki birine örnek olurum diye doğum hikayemden bahsetmek istedim . En son doktor kontrolüme gittiğimde 38 haftadaydım doktor bebeğin daha kanala inmediğini daha zamanımızın olduğunu söyledi nst de sancıda yoktu bebeğimin boynuna bir kez kordon dolanmıştı buda beni tedirgin etmişti . Eve geldim bir hafta sonra kontrolüm vardı . 13.01.2022 saat 16 .30 gibi lavobaya gittim tuvaltimi yaptım ayağa kalkınca biraz daha idrar geldi tutamadım o an şüphelendim ama hiç sancım yoktu anneme dedim biraz daha bekleyelim dedi .Yarım saat geçemeden bacaklarımdan aşağı sular akmaya başladı , doktorumu aradım hemen gel dedi ve hastaneye gittik .Çatala oturdum kontrol etti evet Doğum başlamış ama açılman yok dedi .Sancımda hiç yoktu karnım da yukarıdaydı korktum . Başından beri doğal Doğum istiyordum Bebek’te ve bende sıkıntı olmadığı sürece sezeryan istemiyordum.Doktorum korkma suni sancı veririz açılman olur gece yarısından sonra bebeğini kucağına alırsın dedi.Neyse ilk doğumum eşim yanımda yok görevde ailemin yanındayım herşey bir anda oldu endişeli ve korkulu bir şekilde sancı odasına aldılar orda nst ye bağladılar pilates topu getirdiler , sancılarının gelemsini beklicez dediler .Bir saat sonra ebe geldi açılımıma baktı 2 cm dedi ama sancı yoktu. Bir saat daha geçti tekrar geldi ve suyumu boşalttı açılma 4 cm olmuştu. Sancım adet sancısı gibiydi sancıları yürüyerek ve pilates topunda karşıladım çok faydası oldu . Bir saat daha geçti geldi baktı açılma 6 cm artık sancılarım artmıştı sıklaşmıştı evet zordu amaç dayanılmayacak gibi değildi hep oğlumu kucağımda hayal ettim ve kendimi motive ettim . Bir saat sonra tekrar ebe geldi açılıma baktı 8 cm dedi kafa görünüyor dedim bana suni verdiniz mi hayır dedi kendi sancınla açıldı .Sonra doktor geldi saat tam 22:54 te minik mucizeme kavuştum .İnanın Doğum anı kolay sancı çekmek insanı yoruyor.Öyle abarttıkları gibi değilmiş yani. Daha sonra dikişlerim atıldı hiç acımadı hisettmedim sohbet ettim doktorla .Bir gün hastanede kaldık daha sonra çıktık Doğumdan sonra yürümeye başladım . Size önerim korkmayın her kadının Doğum hikayesi farklı olur tabikide ama korku insanın en büyük düşmanı pozitif olun pozitif düşünün . Güzel günleri düşünün herşey güzel olsun ☺️