Ozlem4353 Mbusra97 ben de panason dan randevu aldım ılgısı filan nasıldı doktorun Bülent adı sana da mı o baktı acaba
Mbusra97 Ozlem4353 evet zaten bir tane doktor var bulent bey cok iyi bir sekilde ilgilendi bilgi verdi ve cok cok detayli inceledi herseyi anlatti
Ozlem4353 Mbusra97 bakalım carsamba gidicem ona ınsallah dedogınız gibi bizede davranız memnun kalırım 😉
Ozlem4353 Mbusra97 ınsallah valla çok merak edıyorum hayır bıde ben burayı istedım eğer eşim filan memnun kalmazsa yandık ki ne yandık 🤗🤣
Ozlem4353 Mbusra97 valla ben aradığımda bizzat sordum zaten eş alıyo musunuz dıye evet 1 kişi alabılıyoruz dedı yoksa zaten yıne orayı tercıh etmezdim 🙂 otursun baksın