Nagdem Elfidam bana da eczacı tansiyonu çıkınca içsin dedi ama ben tansiyonu çıkan bit insan değilim diger ilaçlar yükseltebilir dedi eczacı 🙄
Nagdem SedaMetinKizilta evet var iki çeşit iğne verdi biri bitti diğeri hafta da bir 9 iğnem daha var ve üç kutu da ilaç verdi biri günde üç kere biri iki kere biri de bu sorduğum ilaç günde bi kere içilecek dedi 🤭
Nagdem SedaMetinKizilta inşeAllâh benim erkek Doğum riskim olduğunu daha dün ögrendim o yüzden ilaç konusunda doktor verse daha tedirgin olan biriyim ilk defa bu kadar çok ilaç kullandığım için ister istemez içi huzursuz oluyo insanın .
SedaMetinKizilta Nagdem biliyorum bende vuruldum o iğneleri canım tedirgin insan ilk başta oluyor ister istemez ama beni baya rahatlattığı için sonradan tedirginliğim olmadı sende içini rahat tut Allah’ın izniyle bişey olmaz
Umut_umut Aynı ilacı ben de içtim. Normalde tansiyon ilacıymış. Doktora da sordu eşim, damarları genişletiyor ve kasılmaları önlüyor normalde tansiyon ilacı demişti. Normalde nst de 90-100 kasılmam çıkarken o ilacı kullandığımda kasılmalarım bitti :)
Elfidam Valla oyle olumlu seyler yazmissiniz ki benimde kullanasim geldi 😂 zaten gebeligim boyunca ictigim ilaclari su yasima kadar icmemisimdir 😞
Umut_umut 33. Haftadaydı. Şu an 36. Haftadayım sancım yok. Ama daha önce de 25. Haftada hastanede yatırıp vermişlerdi bu ilacı ve serum.