Gkcdila ameliyattan gelince inanılmaz üşümüştüm hayatımda hiç o kadar üşümedim 🥶 üstümü kat kat örttüler o an zaten hırka vs giyemedim üstümde ameliyat kıyafeti örtüsü vs vardı sonra üşüme geçince de gece yürürken hırka giydim sadece hastane odası çok sıcaktı çünkü