Gkcdila Pazartesi doğumun var sezeryan olacak sizce kalın polar sabahlık mı götürsem yoksa hırka mı? Çok üşür müyüm ki? Boşuna taşımayalım
Annenaz Gkcdila ilk bir üşüme geliyor ama sonra üşünmüyor. Ben hırka almıştım da giymedim. Ameliyattan gelince de üstümü kat kat örttüler
Lulikli Gkcdila ben yelek ve polar sabahlık koydum. Eğer sezeryansanız belki spinal sonrası üşürsünüz ikisini de alın yanınıza.
Xxz Gkcdila ben normal yapmama rağmen çok usumustum . Kalın battanye falan istedim. Şimdi kışın ortasi insan oda sıcaklığına bakmıyor cidden soğuk oluyor
Embu Gkcdila hastane sıcak olur canım ama ameliyathane soguk oldugu için uyanınca üşüyorsun o ara zaten ne giysen ne yapsalar narkozu cıkarana kadar üşüyosun battaniye sardıkları içinde hırkayı o an giydirmezler heralde her hastane farklı tabi ama
Gkcdila Poyrazin_annesi evet ya bi sıcak olur diyorlar bi sezeryan sonrası çok üşürsün diyorlar kararsız kaldım
Poyrazin_annesi Gkcdila banada sezeryan sonrası cok terleme flan oluyo dedıler. Ztn odada bebek oldugu ıcın oda cok sıcak oluyormus
Embu Gkcdila benim gittigim hastanede oda da giydiriyolar diye biliyorum çünkü ameliyata girerken bebek kıyafetini istiyolar sadece anne için istemiyolar
Merveonay Gkcdila ameliyathaneden gelince üşüyorsun bir tek sonrasında yürürken falan giyiyorsun hastane ısısı normal canım yelek ve sabahlık koy yeter hırkaya gerek yok