hayat_23 bu kurduğunuz cümleyi görünce yazmak istedim ☺️ Çünkü bende aynı cümleyi kurmuştum ☺️ 1,5 yıllık tedavinin sonucunda hiç beklemediğim ay gebe kaldım, o beta hcg sonucunu görünce her şey bitecek zannediyordum ki Her şey daha yeni başlıyormuş 😂 önce değer iki katına yükselecek mi?kese var mı?kalp atışı var mı?12 haftalıkken nedensiz düşük oluyormuş derken bebeğin ensesi kalın çıktı, perinatolojiydi detaylı usgydi derken çok şükür 26.haftaya geldik yani demek istediğim beklediğimiz şey sağlıklı kucağımıza almaksa o nasip işi, o yüzden Allah’a tevekkül edin ve her şey rabbimden diyin o zaman daha rahat geçiyor.tabi ki bu benim naçizane fikrim.hayırlı ve sağlıklı doğumlar dilerim ☺️