DuyguLina_ peki sigara içen ve bırakan biri olarak ben yorum yapsam?
4 yıl önce evlendim ve çocuk düşünmüyordum. İleride düşürüm ama vücudum daha o zamandan temizlensin diye bırakmıştım. Hamile kalır kalmaz bırakırım kafasında olmadım hiç. Ben de günde 1, 1,5 paket sigara içiyordum. Ama bebeğimin sağlığından daha önemli olduğunu ve asla bırakılamaz bir şey olduğu hiç düşünmedim. Ben de “çok üzülüyorum ama bırakımıyorum” diyenleri anlayamayanlardanım. Sigaranın zehir olduğu bile bile içmek, hele ki canlı ve savunmasız parçanızı taşıdığınızı bilerek.. aşırı bencilce.