OktayMeltemSahin Hillall çektirmek mi ? Burada hakaret içerikli konuşursanız buna tahammül edemem daha cici benzetmeler yapmanızı yeğlerdim gayet haddimi biliyorum hanımefendi herşeyi de hormonlara neden yorarsınız hiç anlamam 😀
Elmayanaginannesi Dmlasabiha evet haftasonuna denk geliyor o yüzden 10-14 arası gelsin istiyorum hem izinlerim yanmasın hem sonuna kadar kalsın
Mystery89 cinderella benim 13 eylül görünüyor ama ben de bayramdan sonra hemen gelecekmiş gibi hissediyorum😊
Emreninannesi Ayseguldnzmstk bizde bugün 36+6 yız 😍 bizim de 9 Eylül dedi doktor inşallah öyle olur Evlilik yıldönümümüze denk gelsin
Mel_yuz kelebegim canım bende 38.haftaya giricem bebeğim makat benimde hala başka bir doktor 38 e kadar dönmezse sezeryanla alınmasını söyledi size de aynısını mı dediler çok karmaşık duygular içindeyim 🤷♀️
Ronya Bizimde son 20 gün ama 1. Santim açıklık ve kasılma sancı bakalım ne olucak Allah yar ve yardımcımız olsun 🙏🏻
Melikek Biz de bugün kontrolümüz vardı. Tam 34+0. Biraz fazla kilo almis dedi😔. 2824 gr olmuş boyu da 51cm. Normal de 29 eylül diyodu doktorum ama bu hızla kilo alırsa normalde zorlaniriz dedi😔
SuMeyraKsezdemir Prensesininannesi yattığım zaman yalancı sancı vuruyor belden kasıklara doğru bacaklarıma falan bi müddet sonra kesiliyor. Nst de sancı çıkmadı alttan muayene de etmedi henüz doktor açılma varmı bilmiyorum. Ama ne sağa ne sola döneniyorum bebeği kasıklarımda hissediyorum
Prensesininannesi SuMeyraKsezdemir bende öyle bende sancı çıktı ama yeterli sancılar değil normal dedi bende alttan muayene olmadım henüz bakalım inşallah 40 geçecek kadar bekletmezler bizi ☺️❤️