Sumeyye12012 adet günü senin hesabına göre geçiyor.Vücudun için sebebi olan normal bir süreç.Eğer düzensiz adet görüyorsan hele gayet normal.
Kendini hiç strese sokma.2-3 ayda bir adet olup 2-3 ayda bir yumurtlama yakalayanlar var.
Önündeki en büyük engel stres emin ol Ben olursa olur olmazsa olmaz dediğim zaman hamile kaldım.Rabbim hayırlısıyla duhuletle nasib etsin 🥰