MrsTekin aynı durumu yaşıyoruz😟😟aynısı bnmde uzun süre gttmedgimde birikiyor bian da oyle oluyor demekki bulank kahwe rengi. Aminn inşllah canm ıyıkı yazdın kimsede bu sekl anlatmayın cok endişeleniyorum. Bunun için kaç kez acile başvurdum artk bna hep normal diyorlardı. Doktrda muayne etti geçen hafta hersey yolunda dedi hayrlsı rabbımden baklm.