SinemMmMmMmMmM benim gecen yıl bu zamanlar kanamam vardı bebeğim 10 haftalıktı fitil olarak alttan suni sancı verdiler sabah 7 de koydular hic bişey hissetmedim bide akşam 7 de koydular onda biraz sancım oldu 8 de düşürdüm bebeğimi avuç içi kadar et parçasıydı, içimde parça kalıp kalmadığına bakıldı 5 gün sonra beta hcg sıfırlanmıştı, 3 ay sonra tekrar gebe kaldım suan 40+3 ile bekliyoruz