Fy38 SinemMmMmMmMmM ben yaptım bi gece kalmıştım korkutmak istemem ama baya sancılıydı kürtaj daha iyi hiç bişey hissetmiyosun geçmiş olsun 💐
Eminekzr SinemMmMmMmMmM bundan bı 7-8 ay önce ilaçla düşük yaptım canım biraz sancılı geçiyor ama günlerce sancı cekmiyorsun korkma ☺️ Umarkm hemen düşer sende rahat edersin
3mlek2bebkannesi SinemMmMmMmMmM ben yapmıştım ama bana ilaç hiç etki etmemişti o yüzden anestezili kürtaj oldum
BusAnna34 SinemMmMmMmMmM canım çok geçmiş olsun öncelikle. benimde gelişim durmuştu kalp atışı yoktu ve kanama alanları vardı kesenin etrafında. Doktor özel bölgeden 2 tane ilaç koyuyo adet ağrısı gibi ağrıların oluyo zaten kanama başlıyo sonrasında. Ben uyanıkken oldum küretaj ama asla önermem genel anestezi yaptır kesinlikle. Ayrıca eşinle kaç uyuşmazlığınız varsa söyle doktoruna bebeği düşürürken iğne vurmaları lazım sana eğer kan uyuşmazlığı varsa.
SinemMmMmMmMmM Fy38 kürtajı bende doktorumda istemiyoruz maalesef.. Bende kürtajdan yana değilim açıkçası 😕
SinemMmMmMmMmM Eminekzr inşallah canım.. peki doktor ilacı nasıl veriyo yani ilaç verip eve mi gönderiyo yoksa bekletiyo mu hastanede 😕
Minik1Civciv Eminekzr merhaba bende ilaçla düşük yaptım 16+5 dim bebeğime hidrops kistik higroma teşhisi konmuştu sizin neydi acaba
SinemMmMmMmMmM _beybisolar123 kalp atışı yok ve gelişimi yok bebeğin maalesef pazartesi ilaçla düşük yaptırılacak 😕 sizinki neydi
SinemMmMmMmMmM 3mlek2bebkannesi doktorumda bende kürtajı istemiyoruz ilaçla düşük yaptırıcam dedi Rabbim kolaylık versin inşallah 🙏🏻
biranneadayiyim 3mlek2bebkannesi canım kurtajdan sonra ilk adetini ne zaman oldun ve sonrasında düzenli şekilde devam etti mi
_beybisolar123 Bende tüp bebek ile hamile kaldım ikili testte trisomiy riski çıktı bağırsaklar dışarda beyin gelişimi tamamlanmamış haftasına göre geride. Geliyor parmakları ayrımı yok dendi amniyosentez yapılacak cuma gunu
SinemMmMmMmMmM _beybisolar123 bende tüp bebekle hamileyim canım Allahim yardımcımız olsun inşallah sağlık şifa versin 🙏🏻
Tospikkkk Bana ilaç vermislerdi 4 saat sonrada kürtaja almışlardı kürtajdan bir saat sonrada çıkmıştım hastaneden benimde kalp atışı yoktu 11. Haftaya kadar beklemiştim bı umut atar diye iki defa imza atıp çıkmıştım
SinemMmMmMmMmM Tospikkkk çok geçmiş olsun canım 🙏🏻 bende pazartesi işlem görücem kolaylıkla atlatırım inşallah 🙏🏻😢
_beybisolar123 Ben bugün bı doktorla görüştüm gebeliği sonlandırmak için perinatoloji kurul kararı ve üç hekim raporu olması lazım direk bı işlem yapamayız dedi
3mlek2bebkannesi SinemMmMmMmMmM bende istemedim için 2 gün hastanede yattım ama ilginç bir şekilde ne sancı ne açılma hiç bir şekilde fayda vermedi en son çare kürtaja aldı ama Rabbim gönlüme göre verdi doktor rahmi açtığım anda elime düştü çok şükür ben müdahale etmek zorunda kalmadım dedi ablasının üzerine defin ettik 😔
AysegeZ SinemMmMmMmMmM 9 ay önce kalbi atmadigi icin once ilaçla sanci verip birazini düşürüp sonra kürtajla tamamen aldilar,12 de ilac vermeye başlayıp 7 de kurtaja alındım, ilaç kesin cozummuymus beni sonradan yine kurtaja aldilar
_beybisolar123 SinemMmMmMmMmM çok sağolun sizede geçmiş olsun nerde yaptırmıştı iz tüp bebek tedavisini bide kaç ay sürmüştü bizim toplamda 3 haftada bitti ben biraz aceleye geldiğini düşünüyorum açıkçası
SinemMmMmMmMmM BusAnna34 cok teşekkür ederim kan uyuşmazlığımız yok canım çok şükür.. benim anlamadığım ilaç koyduktan sonra kanamayla direk dışarı atılıyo diye biliyorum ben ilacı koyduktan sonra kürtaja mı alıyorlar
biranneadayiyim BusAnna34 canım kürtajdan sonra ilk adetini ne zaman oldun peki. Ve düzensizlik oldu mu
_beybisolar123 SinemMmMmMmMmM özelde bı doktora gidiyorduk ama şimdi tepecikde perinatoloji ye gidiyoruz
SinemMmMmMmMmM _beybisolar123 bahçeci de yaptırmıştım.. ilaç kullanımı felan 2 hafta civari sürmüştü bende rahim dinlendirme yapmıştı doktor bi sonraki adetimi beklemiştik yani 1 ayı bulmuştu transfer olması
BusAnna34 SinemMmMmMmMmM bildiğim kadarıyla içinde bi şey kalmasın diye önlem amaçlı yapıyorlar küretajı ilaçtan sonra
_beybisolar123 3mlek2bebkannesi Kaç haftalıkti sizin siz girdunuz mu ben bakamam diye düşünüyorum gözümün önünden gitmez
Pkr 3mlek2bebkannesi kaç haftalık kürtaj oldunuz? Bende iki düşğk yaptım ama gömme falan öyle şeyler olmadı. Gerçi benim çok küçüktü regliden daha yoğun oldu bitti
SinemMmMmMmMmM _beybisolar123 pazartesi günü işlem görücem ben henüz şuan lekelenme olmasını bekliyorum 😕 normalde 8+4 haftalıktık ama bebeğin maalesef 6.haftada gelişimi durmuş ve kalp atışı bile yoktu hiç duyamadım