Benimde 2 ve 12. Kromozomlarda yer değişimi var.2 kimyasal gebelik geçirdim bende şimdi ovulasyon testiyle denedim ve gebeyim 6.hafta bitti 3 gün önce bi kanamam oldu acile gittim kan uyuşmazlığı da var bizde iğne yaptılar duphaston hap verdiler ara ara kahverengi küçük lekeye döndü şimdilik sağlıkla ilerler inşallah.Benimde annemde var mıdır bilmiyorum ama bende doğuştan kalça çıkıklığıyla doğmuşum