meliskaratass ben 3 yıllık evliyim ilk sene istemedik istediğimizde doktora gittim meğer o ay hamileymişim kalbi atmadı kürtaj oldum tam 1 sene sonra doktor takibini bıraktık düşünmeye ara verdik o ay hamile kaldım oda nasip olmadı şimdi kini hiiiççç ama hiççç düşünmedim hatta o ay eşimle sadece 1 kere birlikte oldum doktor değiştirmeyi düşünüyodum ve bebek istemiyordum önce sorun ne bulalım ondan sonra önlem alıp tekrar deneyelim diye yani bunları sana stres en büyük düşmanımız onu anlaman için anlatıyorum düşünmemeye gayret gosterin ara verin gerekirse tatil imkanınız varsa tatile gidin birde ovulasyon gğnlerşni takip edin bir ay boyunca zumba yapın gerçekten işe yarıyor haraketlilik aklınızı boşaltın eşinde sende