Yumurtlama döneminden 1 hafta sonra göğüslerimde çok aşırı derecede hassasiyet ve ciddi anlamda bir büyümeyle sertleşme vardı ve göğüs ucumda büyümeye ve kahverengileşmeye yuvarlak halkalar çoğalmaya başlamıştı. Ciddi derecede gazım ve aşırı şişkinliğim vardı gece gazdan dolayı uyuyamıyodum. Çok sık idrara çıkıyordum gece 4-5 kere gündüz sayamıyodum bile. Adet olmadan bir kaç gün öncede göğüslerde hassasiyet olurdu belim ağrırdı ama hiç bu kadar belirtiyi bir arada yaşamamıştım. Ama sonrasında tam gününde önce kahverengi jelimsi bir akıntı geldi sonra normal adet kanamam oldu. Adetim iki gün önce bitti göğüslerim küçüldü hassasiyet geçti ama kahverengileşme ve halkalar duruyor hala gazım var ve idrara o zamanki kadar sık olmasada normale göre yine fazla çıkıyorum. Aranızda hamileyken adet gören oldu mu merak ediyorum. Sürekli test yapıp negatif sonucu görmekten çok sıkıldım 😔