Cansis1 benim de yüksekti ve ilacı kullandım hamileliğimi 7.haftada öğrendim 7 hafta boyunca ilacı kullanmış oldum yani şuan 34.haftamızdayız hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür dostinex vermiştir büyük ihtimalle doktorunuz ben çok araştırdım çok da doktora sordum bazı durumlarda hamilelikte bile kullanıldıgı oluyormuş dostinexin o yüzden en mantıklısı doktorunuz dinlemek 😇