Cansis1 canim ben de dostinex kullandım prolaktin için. Kullandığım ay gebe kaldım. Benimki boş gebelikti ama doktorum onunla ilgisinin olmadığını, bu şekilde hap kullanarak hamile kalıp sağlıkla devam eden çok hastası olduğunu söyledi. Yani kullanmalısın doğal yolla ne yazık ki düşmüyor. Ayrıca için rahat edecekse kullandığın ay ve sonraki ay korunadabilirsin hemen yukselmiyor eskisi gibi eğer hipofiz bezinden kaynaklı bir yükselme değilse. 😊 Ayrıca prolaktinin yüksek bir şekilde gebe kalırsan ilk 3 ay düşük sorunun yine oluyor, doktorum böyle demişti. Sen de danış tabi doktoruna.