Semaen guzelbebegimmmmm cok sevindim inşaALLAH benimkide döner kacıncı haftadasın birde dönerken hissediliyomu ki
guzelbebegimmmmm Semaen inşallah canım 🤲🏻Valla dönerken hiç hissetmedim. 3-4 kere aşağı yukarı döndü benimki. Doktorum bugün bile dediki 37ye kadar dönebilir yine. 32+3üm
Asena17 Deletedmom_289 29 dayim bende de bazen oluyor hep yer degistiriyor hic durmuyor minik kızım bazen asagida bazen yukaridan yan dan vuruyor ve cok titreme hissediyorum neden bilmiyorum
Deletedmom_289 Asena17 bende öyle canım vardır bir sebebi gittiğimde doktora soracağım bir de karnım asagı doğru düştü sanki çok değişik
Semaen guzelbebegimmmmm 😀 taklacı çıktı diyosun peki mesela şimdi baş aşagı ya hareketlerini nerede hissediyosun
Suzan-mustafa55 Deletedmom_289 vallahi benim bu hafta biraz hareketleri yumuşak niye anlamadım hareket ediyor ama kalp atışı gibi niye acaba
Deletedmom_289 Suzan-mustafa55 olabiliyor canım benim de aynı şekilde zaten artık altta hareket ediyor kalp atışı gibi
Suzan-mustafa55 Deletedmom_289 ama diyorlarki bu haftada hareketleri can acıtıyor yok ayağı eli hareketi dışardan belli oluyor diyince ben korkuyorum
guzelbebegimmmmm Semaen tam midemin oraları ve hafif sağ tarafımı tekmeliyor. Bazen üst kemiklerime öyle bi vuruyor ki canımı acıtıyor
Semaen guzelbebegimmmmm benimde sag tarafta tekmeler var ama kasıkdada var tabi 😀 bazen midemin altı her yerde gibi ama dönmüş degil ayaga kalktıgımızda göbek deligimizi göremiyorsak dönmemiş demekmiş
guzelbebegimmmmm Semaen ben de eşime diyordum. Bu çocuğun neresi nerde bi türlü anlamıyorum diye. Doktora gittik işte baş aşağı dönmüş dedi. İnşallah sizinki de döner🌸
Deletedmom_289 Suzan-mustafa55 benimki de öyle oldu cunku yerleşiyor artık çok normal kasıklarda hissetmek nst ye bağlanacağız zaten doktor bir sorun olsaydı söylerdi canım içini Ferah tut