Deletedmom_289 Kızlar 30. Haftaya girdim artık bebeği ve hareketlerini sadece kasıklarımda hissediyorum sanki asagı yerleşmiş gübi karnımın üstlerinde gezmiyor artık sizde durumlar nasıl
TekinSahra44 Deletedmom_289 evet bendede aynı artık büyüdükleri için olabilir dedi doktor kafası aşağda olur ayakları yıkarsa olur aşağı doğru kendini itekler dedi ayaklar aşağda olur başı yıkarsa olur dedi ben bazen aha geliyo diyorum 😂
Deletedmom_289 Semaen hafi ya inşallah döner daha ben bilmiyorum doktor randevum iki hafta sonra pozisyonu hiç söylemedi daha
Deletedmom_289 Gulerdemr01 valla bana da öyle hisler gelmiyor degil yani zaman da geçmiyor ki gidip bi muayene olalım😂
Gulerdemr01 Deletedmom_289 aynen ya neyse zamanında kucaklarımza almayı nasip etsin evlatlarımızı da 🙏💓🌼
guzelbebegimmmmm Deletedmom_289 olabilir canım. Ben şey hissediyorum bazen aşağıları gıdıklıyor gibi tekmeleri. O zaman diyorum bu yine dönmüş🤦🏻♀️
Brcnalprslnlblg Deletedmom_289 benim kafası hep aşağıdaymış erken pozisyon almış dedi doktor ama kasıklarımdan hissediyorum
Brcnalprslnlblg Deletedmom_289 25 haftalığım bebeğimi 15+5 Haftada hissettim. O zamandan beri bebeğim hep kasıklarımda hareket ediyor. Doktor bir şey demediyse sıkıntı yoktur bence
Deletedmom_289 Brcnalprslnlblg demedi canım daha kontrole iki hafta var gidince sorarım ya da kendi söyler zaten
guzelbebegimmmmm Deletedmom_289 bugün kontrole gittim tekrar baş aşağı dönmüş😄 ne ara döndüğünü anlasam keşke
Deletedmom_289 guzelbebegimmmmm yaa masallah 😂 normalde bu haftalarda artık alan darlasıyor donmek zor olur diyorlar ama bizimkiler alan dinlemez olmus
Semaen guzelbebegimmmmm cok sevindim inşaALLAH benimkide döner kacıncı haftadasın birde dönerken hissediliyomu ki