papatya56 moom222 İnşallah yükselmez canım benimde kayıplarım var en ufak şeyde korkuyorum Rabbim kucagımıza almayı nasip etsin🥰
papatya56 mervecetinnnnn Sağol canım içim rahatladı doktoruma göstercem çarşamba günü sağlık ocağındaki doktor yüksek değil dedi🥰
moom222 papatya56 kız zaten ordaki değerler yüksek çıkıyor emin ol yarın yaptır emin ol düşüktür kendimden biliyorum. Bebeğim 😂