papatya56 yok bebeğim çok yüksek değil korkma şimdi oldu sagkik ocağında verdiysen birde sağlık ocağında verilen kanlar beklediği için yüksek çıkıyor sen nirmal hastanede versen bu kadar çıkmaz bn sağlık ocağında veriyordum hemşire kuzenm var orda verdiğin kanlar beklediği için yüksek çıkar demişti ki öyle de oldu artık özel hastanede yapriyorum bnde