LaleNTrgt Bizde şu an 3+5 iz erken öğrendik aynı ağrılar ben dede var hatta az az bazen lekelenmem oldu doktora sorduk normal takip edelim dedi
Aysglctn Tugceertkn ay ikimizde aynıyız bende 12+1 Pazartesi kontrol var heyecanlıyım cinsiyeti ögrenebilsem diye