ben evlendiğimde de sonra da kiloluydum çok değil ama 176 boyım 73 kilo ile dr ye gittim biraz kilo vermen lazım dedi bana kilolu dedi diye çok dokundu ki halam sayılır doktor. neyse ben inat ettim 21 gün katojenik diyet yaptım 5 kilo verdim 68 ile hamile kaldım bi de bi vitamin gibi bişey vermişti onun da etkisi var galiba. neyse şu an 31. haftadayız 82 kilo oldum galiba 14 kilo aldım sayılır daha yolumuz da var