Zeynep-altntas57 5 TL şu kaset testler ben gidince 2-3 alıyordum hep son aldığımda 6 tldi sanki en fazla 7 olmuştur 25 ne çok pahalı erken gebelik testi filandır o eczaneye gebelik testi deyince direk ucuzlardan veriyor hatta ben bikere iyi bişey verin kaliteli olsun filan dedim gerek yok varsa bunlarda %90 doğru çıkıyor fazla para vermeyin dedi yine kaset verdi dediği gibi betam 6 iken çift çizgi çıktı gerçekten doktor bile o kadar erken çıkmasına şaşırdı