Bende marketleri olsun alışveriş siteleri olsun hep baktım çok pahalı yani ileriyi düşündüm bide bim yada A101 bezine alıştırcm bebeğimi bi tek o uygun Jenny welly bim bezini çevremdeki herkes kullanıyor çok memnunlar. Şimdiki bebekler şanslımı şansızmı çözemedim bizim zamanımızda hazır bez yoktu poşetle bezlenirdik annemiz yıkardı büyük işkenceydi şimdiki bebeklerde hazır bez var ama bu zamlar yüzünden de insanın eli titriyor bez almaya