Hanimin1i kahvesever__ ne güzel eşin fikir veriyor benimki hep ne yapsan yeriz canım diyor e diyorum yapacak bir şey bulamıyorum peynir ekmek yeriz olsun diyor 😄
kahvesever__ Hanimin1i ne güzel sizin eşinizin fikirde güzel miş eşim yemek seçmediği için sorun yaşamıyorum genelde ne pişirsem yeriz ama bulması zor pişirmesi değil
Hanimin1i Aynur47 hayır bende sendenim ama düşünmeye daha zor burdaki hamarat hanımlardan menü fikri alayım dedim ama herkes öyle güzel şeyler yapmış ki tühh kendime dedim 🥲
Hanimin1i gizemkrgzl karnabahar kızartmasına üşendiğim kadar hiç bir yemeğe üşenmiyorum biliyomusunn onu başardıysan senden iyisi yok 😄 hele kızartmadan sonra ocağını temizlediysen sen bir numarasın
gizemkrgzl Hanimin1i off evet biraz zahmetli ama yapmasam ziyan olcak diyorum eşim yemiyor tek de bitirene kadar haftalar geçiyor 🤣🤣 ocağı Yeni silmiştim batacak yine 🙄🙄