Aaysn Abc34 senin de güzel haberlerini bekliyorum canım duamdasın inşallah olacak ama önceki belirtilerimle hiç aynı değil benim şu an
Aaysn Abc34 ya biliyor musun bende 3 4 kere gördüm rüyamda hamile olduğumu insanın içine doğuyo sanırım hadi bakalım heyecanlıyım senin adına da
Abc34 Aaysn hayırlısı canım daha erken ama sabahtan beri midem bulanıyor. henüz adet te olmadım ama bu kadar erken haftalarda mide bulantısı çok olmaz.
Abc34 Aaysn adetim 2 gün geçti. Bugünde olmazsam yarın test yapicam canım. Ne adet belirtisi var ne kasıkta ağrı ara ara midem bulanıyor. Var galiba 🌸 Unutmamışsın sağol canım 💕
Abc34 Aaysn kimyasaldan önce 28 günde bir oluyordum. Kimyasal geçirdikten sonra değişti. İlk 2 ay 24 günde bir oldum. Son 3 aydırda 26 günde bir oluyorum. Hâlâ adet olmadım beklemedeyim. Sabah test yapicam. Mutlaka yazicam canım
Abc34 Aaysn miratech erken gebelik testi yaptım canım negatif. Bugün adetim geçeli 3.gün. olsa çıkardı teste
Aaysn Abc34 ya şimdi yazmışmısın diye bakmak için girdim.herşey de vardır bi hayır bu ay olmazsa diğer ay kuzum hiç modunu düşürme herşey çok güzel olacak ❣
Abc34 Aaysn adetim geçince baya bi şüphelendim. Eşimde ben de var dedik yani. Çok inanırdık kendimizi. Neyse artık hayırlısı
Aaysn Tabi hayırlısı herşeyin Rabbim vereceği zamanı çok iyi bilir biz ne kadar üzülsek moralimiz bozulsa da.