Aaysn Abc34 canım haberleşelim demiştik benim testim pozitif çıktı inşallah rabbim herkese nasip eder
Ozge_ozge Aaysn Hayirli olsun bende 29 Ekim’de düşük yaptım bu ay umutluydum ama bugün adet gördüm siz özel olarak birşey denediniz mi acaba ek takviye felan aldınız mi
se2206 gamzebngaa_dmr testi kaçıncı gün yaptınız çift çizgi mi çıktı benim bugün 15.günum yarın kan vercem
gamzebngaa_dmr se2206 Benim adetime 6 gün vardı canım daha yeni hala adetim geçmedi pazartesi öğrendim kan testi verdim ordan da çıktı
Abc34 Aaysn yaron sabah yapmazsam pazar günü yaparım eğer pazar günüde adet olmazsam belki pazartesi oyalıyorum kendimi. Adet olunca niye beklemedin diyorum kendime.
Aaysn Abc34 3 aydır bende öyleydim adet olmadan test yaptım sonrada kendime kızdım.ama bu ay içime doğdu kaç kere rüyama girdi hamile olduğum dedim galiba bu ay oldu çok şükür rabbim yüzüme güldü bi de kaybı olunca insanın daha çok tedirgin oluyo
gamzebngaa_dmr Aaysn Bende öğrenmeden bir hafta önce rüyamda gördüm Perşembe akşamıydi 10 ekimde doğum yapacaksın diyodu bir ses 10 rakamını gördüm ne alaka ya dedim sonra hamile olduğumu öğrendim ve uygulama doğumu 10 ekim gösteriyor çok şaşkınım 🧿🙏♥️
Aaysn gamzebngaa_dmr gamzebngaa_dmr nnasıl güzel denk gelmiş canım sen baya wrken öğrenmişsin o zamn benim de 7 ekim gözüküyo betan kaçtı?hayırlı olsun rabbim kucağımıza almayı nasip etisn inşallah 🧿🧿❣
Abc34 Aaysn hayırlı olsun canım. Bende yarın bekliyorum adeti yada öbür gün bakalım olucam gibi hissediyorum. Sadece çok akıntım var
gamzebngaa_dmr Aaysn 3 Haftalık olduğu için 59.5 cikmiti şimdi 3+5 görünüyor tekrar gidip vermedim 8 Şubat’ta randevum var keseyi görmek için erken gitmek istemiyorum o zaman 6. haftanın içinde olur belki kalp atışlarınıda duyarım inşallah 🙏
Aaysn Abc34 senin de güzel haberlerini bekliyorum canım duamdasın inşallah olacak ama önceki belirtilerimle hiç aynı değil benim şu an