Şeker yüklemesi zararlı birşey değil kimsenin korkmasına gerek yok hatta sağlık ocağı hemşirem kesin yaptır dedi zaten verdikleri su 2 tane baklavaya eş geliyormuş ben zaten hergün ondan daha fazla şekerli şeyler tüketiyorum tatlıyı çok sevdiğim için yani bildiğiniz gibi zararlı birşey değil