Bbdd eğer sezeryansa doğumun oyüzden devam ettiriyo olabilir. Çünkü kasılmaları engelliyo. Haliyle normal doğum sürecine sokmuyo seni. Benim sezeryan olucak. Zorlandıgında ikinciyi içebilirsin dedi. Ben de gündüz bi tane mutlaka içiyorum. Eğer gün içinde cok yorulmuşsam yatarken de bi tane içiyorum ve cok rahat uyuyorum. Yoksa ağrılarım ve sancılarım oluyo. Magnezyum rahatlatıyo. 37. Haftamdayım