Pelomm Bbdd ben ilaç kullanmaya karşıyım 🤪 doktorum 2 tane soda iç dedi ozaman🙈 bi demir kullanıyorum o da mecburi. Yediğimiz herşeyde ihtiyacımız olan vitamin var🙏🏻
FtmBkn Bbdd bende magnezyum kullanıyorum hatta fazla kasılmam oluyo diye doktoruma günde ikiye çıkarsammı diye sordum,doktor hayır aksine daha da azaltarak bırakmalısın kasılmayı engelleyeceği için normal doğuma engel olur zorlaştırır dedi 🤷🏼♀️
Zulal09 Bbdd Evet tadı portakallı gibi bende normalde tiksinirim şuruplardan falan bunu rahatlıkla içebildim ama günde 2 çok mu acaba 🤔 normal doğumu etkilediğini duymamıştım doktorum bu konuda bişey söylemedi 🤷🏼♀️
Annesininkuzusu0911 Bbdd bana da magnezyum ilacı vermişti doktorum kasılmalarım war diye ama ben bıraktım içemiyorum midemi bulandırıyo acaba bi sıkıntınolur mu 😞
Bbdd Annesininkuzusu0911 magnormun tadı daha iyi sanki eğer onu kullanmıyorsanız deneyebilirsiniz kasılmalara ıyi geliyor
Gulkar Magnezyum kadar güzel ilaç olmadi benim icim😂 saati gelince içmeden duramıyorum ne de olsa sezeryan olacağım o yüzden son deme kadar kullanacagum
Neroizm Bbdd doktorunuz ne dediyse onu uygulayin. Burada birisi birak der birakirsiniz pisman olursunuz sonra. Bunlar mineraldir zaten ikiye cikarmaniz vucudunuza da bebeginize de zarar vermez.
Bbdd Neroizm yok kesinlikle öyle biri birşey dedi diye bırakmam 😄 sadece 2 tane içen var mi merak ettim
SuMeyraKsezdemir Bbdd banada doktorum ağrın çok olursa sabah akşam içebilirsin dedi. 37 haftalığım günde 1 defa içiyorum.