Mavissibel bize de önce erkek dedi hatta %90 erkek dedi. Ama içime hep kız doğuyordu. Hatta o sıra yeni evimize taşınıyorduk. Eşim avize bakarken bebek odasına uçaklı gemili avizeler bakıyordu. Aldırmamıştım bebeğimiz erkek değil kız diye :)) Bi sonraki kontrolde doktorum cinsiyet söyledim mi dedi. Erkek dediniz ama bebeğim kız ben öyle hissediyorum dedim. Gerçekten de kızmış. Oysa rüyamda da erkek bebek görmüştüm :)