Kbrsoy Mavissibel Deniz2961 Ben de normal Doğum çok istiyorum ama bebeğim ikidir makat duruyor. Doktorum daha döner dedi ama senin bebeğin de tersin tersi duruyor dedi. İkidir fotoğraf bile alamıyoruz
Deniz2961 Mavissibel Sorma herkes tıp mezunu herkes kadın dogumcu insan zaten tedirgin oluyor bide salak sama konusup iyice strese sokuyolar
Mavissibel Deniz2961 aynen aynen sinirleniyorm ya ne cok sey biliyoz turk milleti olarak okumaaya gerek yok herkes dogustan bilgili 😀
Kbrsoy Deniz2961 Hayırlısı diyorum çok isteyince olmaz ya hani :)) neyse bi şekilde gelicek sağ Salim gelsin de Doğum şekli önemli değil artık
Mavissibel Kbrsoy cok erken boyle seyler demis sanki benm doktorum daha dogum hakkinda konusmadi benimle ayin 29 unda konusucaz bakalim nedir nasildir 😳
Acrbaby Kbrsoy benimde makat gelis ve plesantasi öndeydi ama normal doğum pozisyonuna geçti canım , döner seninkide insallah 😊 sağlıkla kavusun
Deniz2961 Kbrsoy aynen cnm rabbm den hayırlısını iste sag saglim alalım kucgmza norml sezeryan hıc farkrtmz her turlu biz cekcez sıkıntısnı zaten😁
Kbrsoy Mavissibel Benim doktorum da konuşmuyordu ben sordum dayanamayıp :) daha erken konuşmak için dedi.