Ikicocukluana Geldiiiimmm 😃 Sancı çıkmamış nstde, o sebeple bir değişiklik yokmuş tarihte. 28 Ocak’ta sabah 7de hastanede ol dedi doktorum. Tahliller filan da o gün yapılacakmış zaten. Bakalım artık beklemedeyiz. İnşallah senin de salı günü her şey kontrol altında olur da vakitlice gelir minnaklarımız 😍