Ikicocukluana Ayyy benim de son kontrolüm var bugün öğleden sonra 🙈 zaten aynı gün doğum yapacağız sizinle konuşmuştuk. Ama benim 38+1 şu anda 🙈 ben de çok heyecanlıyım. Haftaya testler için filan çağırır muhtemelen diye düşünüyorum. Doktorunun söylediklerini buraya yazarsan çok sevinirim ❤️