Selindrellaa Hangi beşikten aldınız ya da almayı düşünüyosunuz? Bana ya da benim gibi karar veremeyenlere fikir olsun. Fotoğraf varsa da atabilirsiniz aslında 🙏🥰
Hzlkaya Selindrellaa https://ty.gl/iml83sc4xb ben anne yanı olarak bunu tercih ettim kızımda ahşap kullanmıştım ama hiç kullanışlı değildi kızım 40 gün yattı sonra mecbur hep yanıma aldım bariyer taktım yatağa bunda çok daha rahat edeceğimi düşünüyorum 😂 e bebekte daha uygun sanırım fiyatı ordan bakabilirsiniz
fenperest Selindrellaa elele madre park yatak aldim. İcine yatastan yatak aldim. Birde salonda minik ahsap bir yatagimiz var
Deletedmom623737 Selindrellaa Montessori yatak yaptırdım bide böyle tekerlekli beşik aldım sepet beşik 🙃 ![(https://)
elifaliunaldi Deletedmom623737 Bende aynı şekilde odası, ya çok beğendim , rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ♥️
Meri3220 Selindrellaa bende prego park beşik aldım kurulumu da geri toplaması da çok kolay şimdilik memnun kalacağım gibi duruyor inşallah kullanıp göreceğiz bakalım
Ayliz_123 Cylnsms doğru bir seçim olmuş gayet kullanışlı şekil itibariyle çok yer kaplanıyor ve uzun süre de kullanılabilir bunların ahşap görünümlü olanlarıda kullanışlı oluyor
Hzlkaya Kelebekbusra https://ty.gl/8cbzapx8fp bunun gibi bişeydi ama alçaktı o altı yoktu yerde kendi sallanıyordu değişik bişeydi ama kullanışsızdı
Kaanmoms Selindrellaa evett sonradan yatak çalışma masası bir de komodin oluyor 😊 iki iki masraf etmeyelim diye 🤭🤭
fenperest Bursaspor16 henuz dogmadi bebegim, ama oldukca kaliteli duruyo, ben begenerek oldukca arastirarak aldim. Yeni bi modeli cikmis, donencesi daha guzel olan. Ona da bakabilirsiniz