Senemg keşke iştahım kapansa ne güzel olur 😀😀😀
Ben böyle yemezdim 😀 ilginç yani .
Bide çalışıordum, hamile kalıca çalışamıorsun, evde vakit geçirmeye tv karsısı abur cubur yemeye hasret kalmışım ama b.. nu çıkarıorm sanırsam 😀
Bide şey, karnım gaz dolu, şiş yani baya . Sizdede öyle oluor mu kızlar?