yagmur_s canım bir düşüğün olduğu için emin ki daha hassassındır seni de çok iyi anlıyorum. Ama emin ol ki herşeyi bu kadar sorgulayıp kafana takarsın bu hamilelik süreci senin için çok zor geçer. Ben hamileliğimi 3 haftalıkken öğrendim ve 5 haftalıkken rahatsızlanmıştım. O haftada acile yatırılıp serum takılmıştı mesela ağrı kesici. Ben keseyi dahi görememiştim o haftada, şuan 23+3 haftalığım hamileliğin her ayında farklı farklı sorunlar oluyor bir şekilde takmamaya çalışıyorum hamileliği kendime zehir etmemeye çalışıyorum. Ama dediğim gibi bence gönlünü ferah tut doktorunun illaki vardır bir bildiği ☺️