yagmur_s bende onlem amacli kullaniyorum bir dusuk oldugu icin, hamilelik coraspirinle bitmiyor malesef onumuzdeki haftalarda vitaminlere kan ilaclarina baslayacaksin. Allah korusun dusuk riski yasarsan hormon ilaclari igneler. Coraspirinin vucuda bir zarari yok, devlet genetik testleri iki dusukten sonra yaptigi icin ozellerde de cok pahali oldugundan suan dusuk yapan herkese onlem amacli veriyor doktorlar. Bence icin bebegin sagligindan onemli birsey yok suan icin