fyznrrrr Gkcdila size de çok geçmiş olsun. Önerilerinizi dikkate alacağım. Çok teşekkür ederim. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ☺️🌸
Brokoli fyznrrrr benim bu sebepten kanamalarim oldu gebelikte. takip gerekti, kanama oldukca kan uyusmazligimiz oldugu icin testlerden gecip igne olmam gerekti. ama daha fazla asagi sarkmadi, normal dogum yapabildim
fyznrrrr Brokoli size de çok geçmiş olsun.☺️🌸 bizde de kan uyuşmazlığı var. 28.haftada yapılacak iğne bakalım.