fyznrrrr 23.haftada ayrıntılı ultrasonda plasentanın 2 cm aşağıda olduğunu öğrendim. Takip edilmesi gerektiğini söylediler. Bunu yaşayan ve daha sonra yukarı çıkan var mı acaba?
serpilctn fyznrrrr 27. Haftadan sonra yukarı çıkıyor korkma yalnız bu aşamada hiç iş yapma sürekli sol tarafına doğru uzan yat yürüyüş yapma uzun yol yürüme evde bazen her iki ayağını da duvara yasla kaldır 10 dk beklet öyle ve cinsel ilişki kesinlikle yasak kanama riskin var plesanta asaga olduğu için
Rumeysa_59 fyznrrrr öncelikle geçmiş olsun canım ben ilk hamileliğimde yaşadım ama doktorum anlamadı ve hiç bir şekilde dikkat etmemi söylemedi bana ve ben 32 haftalık doğum yaptım erken doğum yoğun bir kanama ile şuan tekrar hamileyim ve gine aynı durumu yaşıyorum doktorum ama zamanla yukarı çıkar dedi ve kesinlikle ağır kaldırmamı söyledi inşaAllah zamanla yukarı çıkar rabbim korkutmasın kimseyi sağlıcakla alalım yavrularımızı 🤲🏻🥰
gldn065807 fyznrrrr benim 11 haftamda dedi doktorum ve tam kapatmadigi sürece yukarı çıkar dedi ilişki ağır kaldırmak iş yapmak yasak lavabo disi kalkma dedi benim ara kanamalarım çok oldu maleswf 23 haftama kadar 27 haftamda gittiğimde çıkmıştı yukarı çok şükür inşallah seninde çıkar çıkmazsa tek olacak şey normal doğum yapamıyorsun okadar sen stres yapma kendine dikkat et yeter
Gkcdila fyznrrrr 24. Haftada tam kapandığı belli oldu bir daha da yukarı çıkmadı ama çıkabilir de. Herkesin bir değil çünkü. Bol bol yattım dinlendim cinsel ilişki yasak yürüyüş yapmadım yapamadım çünkü ağır iş yapmadım. 38. Haftama girdim hiç kanama olmadı dikkat ettiğim için. Pazartesi sezeryan doğum var normal doğum olmuyor. İki tüp kan ile ameliyata alacak ihtiyaç olursa kullanacak doktorum
Merveaslan0651_ Ben kızımda yaşadım plesenta previye olarak doğum yaptm 26.haftadan sonra kanamalrm oldu erken doğum riski oldgu için ciğer geliştirici vuruldum ama şükür 37 haftaya kadar doğurmdm ve bi sknti olmdn doğum yaptm ama sezaryenla normal doğum yapamiosn
Tazeannee_alp Merveaslan0651_ ben de 34 haftalığım plesenta previa bende doğum sırasında kanama oldu mu 37 de çocuk kaç kilo doğdu bende 37 de doğum olacak
fyznrrrr Doktor herhangi bir şeye dikkat etmemi de söylemedi 🤦🏻♀️ Çok teşekkür ederim @serpilctn @Merveaslan0651_ inşallah yukarı çıkar ilerleyen zamanlarda 😕
serpilctn fyznrrrr ben yurt dışında kalıyorum bi arkadaşımdan biliyorum oda sen gibiydi ona doktor böyle tavsiye etmişti bn bildiklerimi söyledim canım 😊🤷♀️
fyznrrrr inciveannesii teşekkür ederim dikkat ediyorum en başından beri, dikkat etmeye devam ederim ☺️🌸
inciveannesii fyznrrrr eğer kanama durumu olursa da hiç düşünmeden, zaman kaybetmeden doktorunuza gidin, inşallah olmaz tabi de🙏
Tontikannesii Benim doktorum da plasentanın aşağıda olduğunu söylemişti. 25.haftada biraz yukarı çıkmış. Herhangi bi yasak koymamıştı sadece dikkat et ağır iş yapma dedi. İlk doğumum normaldi ve bunda kendimi sezaryene baya alıştırmıştım hatta😬 sadece zamana bırak ve dikkat et ☺️
fyznrrrr Tontikannesii zamana bırakmak ve tedbirli olmak en doğrusu sanırım dediğiniz gibi ☺️ İnşallah normal doğum yapabilirim. Gerçi sağlıklı gelsinler de geliş şeklinin çok bir önemi de yok ☺️
fyznrrrr Rumeysa_59 size de çok geçmiş olsun. Rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
fyznrrrr inciveannesii şimdiye kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Ağır kaldırmamak aşırı yorulmamak ve beslenme dışında bir şeye de dikkat etmedim. 24+1 deyiz inşallah bundan sonraki süreçte de sorunsuz atlatırız. ☺️ 1 ay sonra kontrolüm var inşallah iyi haberler alırım ☺️
fyznrrrr gldn065807 çok geçmiş olsun çok sevindim yukarı çıkmasına ☺️ Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ☺️
fyznrrrr Gkcdila size de çok geçmiş olsun. Önerilerinizi dikkate alacağım. Çok teşekkür ederim. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ☺️🌸