ZEYNEP2025 Elayvzz Aaa cok iyiymis bana sahsi tel vermediler hic sekreterlerin vardi hep bisey olunca bile ulasilmiyordu cogunlukla ulasilsa bile bilgim yok denilip tl kapatiliyodu aninda.
Elayvzz ZEYNEP2025 ben direk doktorun şahsi numarasına yazıyorum bazen yazıyor bazen de arayıp bilgi veriyor o yüzden memnunum doktorumdan
Pasamibekliyorum ZEYNEP2025 bende bağbaşındayım cerrahi hastanesi melek hanıma gidiyorum 34 haftadan beri çok memnun kaldım tavsiye ederim yakın olması avantaj
ZEYNEP2025 Pasamibekliyorum Yaa ne guzel 😊 melek hanimin randevular hep dolu oluyor genelde ama yakinliktan oturu aklimda olan biri kendisi .
Hatunensarelif Devlet hastanesinde murat gökhan kinaş ve yalçın arıcan ben murat beye gidiorum komşum yalçın beye ikimizde memnunuz
Esma_smyye ZEYNEP2025 Hande Yurtsever var özel kliniği var ben onu biliyorum sadece çok iyi bir doktor ama ücreti pahalı geldiği için devlette.iyi bir doktor bulmak istiyorum bakalım daha bulamadım.
atlasinannesiii Bahar_93 her gittiğimde bi sonraki randevu oluşturuyor kendi ama mesela saat 2deyse 4ü buluyor nerdeyse girmemiz