Esma_smyye İyi akşamlar Hanımlar. Denizli Devlet Hastanelerinde bildiğiniz tavsiye edeceğiniz doktor varmı? Şuan doktor araştırmasındayım.. şimdiden teşekkür ederim.
ZEYNEP2025 Esma_smyye Bende denizlideyim . Ozelde tanidiginiz doktor var mi sizinde tavsiye edebileceginiz.
Rmsc Esma_smyye Timuçin kurtuluş mermer vardı eğer hala ordaysa , birde servergazi devlet Hastanesi’nde elif hanım var çok iyidir 😇
atlasinannesiii ZEYNEP2025 özel sağlık Ayşe seçil özban kesinlikle tavsiye ederim aşırı ilgili bi doktor
bussraozturk ZEYNEP2025 çağrı güven varmış özel Kliniği var ben muğladayım ama detaylı ultrason için doktorum ona yönlendirdi hem perinatoloji uzmanıymış. Arkadaşımın yengesinin hamileliği sıkıntılıymış onda muayene oluyormuş o da beğenmişti
Rmsc ZEYNEP2025 özel ege kent Mehmet Gencer çok iyi ve bilgili bir doktordur gözüm kapalı güveniyorum kendisine 😇 birde deva Hazar var kendiside çok iyidir güvenilirdir
ZEYNEP2025 atlasinannesiii Denipol hastanesinin asagisinda olan hastaneydi sanirim burali degilim pek bilmiyorum ama orda gordum gibi .
ZEYNEP2025 bussraozturk Ben detayli ultrasonu Ultraparkta yaptirdim denizlide. 2 doktor degistirdim bu hafta kontrole gitmem lazim 35 haftalik oldu doktor arayisim hala devam ediyor . Ozelde ucretsiz dogum muayene secenegimiz oldugu icin klinige gitmiyorum zamanimda daraldi ama insallah bulabilirim .
bussraozturk ZEYNEP2025 özel ege kent hastanesine gidiyor benim arkadaşım da ama hangi doktor bilmiyorum. Memnunum demişti doğumu da orda yapacakmış
ZEYNEP2025 bussraozturk Evet bende 29.haftama kadar egekentte prf.dr seyide soysala gittim ama samimiyet sıfırdı en onemlisi guvenimi sarsti .Suna yazici var ama hep dolu hic bos degil sanirim arkadasiniz ona gidiyor.
bussraozturk ZEYNEP2025 olabilir. İnşallah içinize sinen düzgün bir doktor bulursunuz allah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😘
ZEYNEP2025 Elayvzz Tesekkur ederim ayse hanima veya zeynep hanima gidecegim tavsiyeleriniz uzerine insallah guzel anlasiriz 🌺
Elayvzz ZEYNEP2025 ayse hanım çok dolu sıra gelmiyor ona kolay kolay randevulu bile olsanız 2 saat bekliyorsunuz bende ilk ona gidicektim sıra bulamayınca zeynep hanıma gittim şansıma iyiki de gitmişim numarasını verdi whatsaptan her türlü soru soruyorum cevap veriyor
Rmsc ZEYNEP2025 ya inanın o kadar rahat biri ki zaten konuşmasından bile anlayacaksınız , inşallah cesaretinizi toplayıp gidebilirsiniz 😇🙏
ZEYNEP2025 Rmsc insallah sunun surasinda kalmis 3 haftam 🥲 Allah denk getirsin diyeyim artik denizlinin neresindesiniz siz
ZEYNEP2025 Elayvzz Aaa cok iyiymis bana sahsi tel vermediler hic sekreterlerin vardi hep bisey olunca bile ulasilmiyordu cogunlukla ulasilsa bile bilgim yok denilip tl kapatiliyodu aninda.